Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere gereğince binalmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun site analizleri muhtevain sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize koymak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, gelir ve ilişik alanları kadar bileğfiilkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların fiilletmeniz muhtevain farklı bileğerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En koca etkinliği, yaraşıklı maliyette yapma zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı mübadele bayağı akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde makam alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin mazi plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğfiilti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle baş başa artık “ne istersem onu düzenırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl bekçi yüce rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve haberleşme teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına kadar iş vetirelerini bileğfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki mazii 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız izleme eden yıllarda internet site çdüzenışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun eden web sitesi sadece üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sarhoş olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanıtıldığı bir tanıtma kartı evetğu yadsısalat. Burada önemli bir husus daha var, o da şu: Web dizayn ve mukayyetm çdüzenışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda yapılan yatırımın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı altında esaslayıp şirketin gerçek finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbunca projenin hin ortamında üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da değişik bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede durmadan huzurınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine rabıtalı. şu demek oluyor ki sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, ahir mergup akıbetları vermemektedir.