thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak muhtevain en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının ayrıntılı meşruhatını horda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en turfa ve en yavuz aşina dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu bahsetme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri kellearı hikayeleri, örnek olay incelemelerine temaslar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri için bilgelik muhtevaerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını elde etmek muhtevain haysiyet yollamak ciddi örutubet taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve ilişki çekici teklifler iştirakı çoğaltmak konusunda çok hizmete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar hazırlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en dermanlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Meze ve tetkik muhtevain videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin senelerdir çene taşı konumunda. Video onaylamak, yürekğinizi henüz lüks insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde yollamak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, makul bir amaç kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Feysbuk hala dünyanın en yetişkin sosyal medya platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile destelantı hazırlamak muhtevain harika bir mekân. Her sosyal medya platformu farklı muhtevaerik türlerine iye olsa da tümü olabildiğince videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden nasıl lağvetmek istediğinizi her dem oda önünde bulundurun ve buna bakılırsa yapılanma binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en yavuz şekilde istismar etmek muhtevain dijital pazarlama taktiklerini temelli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz lüks aktif kullanıcıya iye. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kısa düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Lakin sosyal medyada başüstüneğu kadar mesajlar kısa ve öz olursa içli hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnızca dayanıklı muhtevaeren kısa düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişki çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, yürekğiniz amaç kitlenizin ammaç ve ilişki vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme muhtevain haysiyet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kol kartları kadar muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm muhtevaeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylelikle, taharri neticelerinda henüz güçlü sıralarda ve henüz kesif görülür, yürekğinize yoğunluk enseışı sağlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna mecburdır. Web yürekğinizde yavuz aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz lüks sözcükten oluşan ifadeler) istismar etmek SEO’nuzu henüz yavuz hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda henüz güçlü payanlar sağlar. Etkili itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan örgensel temaslar ahzetmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir temasya mevrut her tıklama muhtevain ödeme binalır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik dürüstışlarında hayaletlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), yetişkin hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve destelantı göstermesi muhtevain taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çalışmasıyla tanılamatabilir. Ayrıca web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nispetını (henüz lüks tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın