Reklam düşüncemları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi bâtınin, katı çok bileğsorunkeni kullanmaktadır. Mütehavvil derken; hezel, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, sefahat, mualla yaşam standartları, rahatlık, gönül rahatlığı, ileri teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Umum bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş olduğu, yeni veya esasen pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, sadece satın kabız davranışını göstermelerini hazırlamak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı fakatçlara yönelik fakat nihai maksat, her hengâm elan bir araba satış olmakla yan yana, alelumum, reklamın fakatçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın özge markalara yeğleme edilmesini hazırlamak olabilmektedir. Bunlarla yan yana, firmaların toplumsal mesuliyet hesabına veya kendileriyle dayalı çısoy rastgele bir düşünceyi korumak veya reddetmek hesabına gestaltlabilmektedir. Umum bunların tasarımı gestaltlırken, en bir araba önem haiz konu, inandırıcı bir şekilde sorunlenmesidir. Birtakımı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Birtakımı konusundan dolayı, kimi sorunlenme biçiminden dolayı, kimi bile seçilen tasarım tarafından dolayı, insanları inandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda dava, kimi hengâm kullanılan oyuncuların cemiyet içerisinde malik olduğu konumla dayalı olabilirken kimi hengâm önlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Huzurlıklı diyaloglarla örülen düşüncemların inandırma etmekten ırak olmasının bir özge nedeni bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğası gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, özge türlere bakarak elan az inandırma edicidir. Fonlerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok az cümle veya ifadelerin taraf aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. özge türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan rastgele bir hasiyet unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. özge bir ifadeyle, elan canlü bir hasiyet yaratabilmek bâtınin, reklamlarda kullanılan hezel, şen haller, mualla yaşam standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanlar, hasiyet unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze ister bırakmadan onaylama ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, hayallerin olduğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasarım biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda kalünü ettiğimiz hasiyet unsurları haddizatında sağlıklı seçilmektedir. Lakin burada dava, onların kullanılma biçimi olmakla yan yana, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Doğrusu seçilen hasiyet unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere malik olması gerekmektedir. Ama genel olarak reklamlar inandırıcı yapmak zorundadır. Bunun beraberinde başarılı bir reklam kurmanın esas kaideı maksat kesime hitap geçirmek, bu maksat kitle ile empati kurarak kampanya halk etmek koca sehim sahibidir. Sonunda maksat kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).